مصاحبه با بازیگر کره ای کیم هیون جون
(◡‿◡✿) ❀رویایی ❀(◡‿◡✿)
مصاحبه با بازیگر کره ای کیم هیون جون

سویی جانگ در پسران برتر از گل یه پسر خوشگذران(مردی که علاقه مند بهمعاشرت با زنان است)به نظر میرسه. کیم بوم:ممنون از تعریفت.اما در زندگی واقعی کاملا متفاوتم. خجالتی هستم و به راحتی با مردم قاطی نمیشم. و خیلی کم زنان زیبا رو جذب میکنم. - دوست دختر داری؟ کیم بوم:هیچ وقت دوست دختر نداشتم همیشه گرفتار چیزی بودم و هیچ دوست دختری پیدا نکردم. - اگه دوست دختر داشتی دلت میخواست اون برات چه کاری انجام بده؟ کیم بوم: دوست دارم اون برام غذا بپزه و برام یه ظرف غذای خوب بپیچه.در طول برنامه عکسبرداری شلوغ اغلب به دنبال غذا هستم.وقتی همچین اتفاقی میافته میتونم بسته غذایی که دوست دخترم با عشق برام اماده کرده بخورم. - شماره یک اضطراری گوشیت کیه؟ کیم بوم: مطمئنم اون یه هیونگه(برادر بزرگتر/اقا)وکیل منه که برای حمایت باهاش حرف میزنم.وقتی که دوست دختر داشته باشم احتمالا شماره اونو به شماره یک اضطراری گوشیم تغییر میدم. - اگه مثل موقعیت گوجونپیوی سریال پسران برتر از گل خانواده تو مخالفازدواجت با کسی باشن که تو انتخاب کردی تو چیکار میکنی؟ کیم بوم:اگه به خاطر مخالفت کسایی که اطرافم هستن با کسی که عاشقش هستم ازدواج نکنم تمام عمرمو حسرت میخورم.من والدینمو برای دعای خیرشون متقاعد میکنم. - شعارت تو زندگی چیه؟ کیم بوم: اشتباه داشتن برای یکبار درسته اما نه یک اشتباه برای دوبار.همانطور که در زندگی شما ممکنه شما شکست رو تجربه کنین و اشتباهاتی داشته باشین.هرچند من نمیخوام دوباره با شکستهای یکسان که از اشتباهات یکسان میاد برخورد کنم. معنیش اینه که اگرچه یه شخص نمیتونه کامل باشه. اون باید بهترین تلاشش رو برای رسیدن به کمال بکنه . - بزرگترین بحران زندگیت چی بوده؟ کیم بوم: فکر نمیکنم توی زندگیم تجربه بحران خیلی بزرگی داشته باشم.برای پیروزی کامل بر همه چیز سخت کار میکنم .اما فکر نمیکنم اونا بحران زندگی من باشن. - دلت میخواد شبیه کاراکترت توی سریال پسران برتر از گل یه شخص پولدار وبانفوذ باشی؟ کیم بوم: نمیخوام اینطوری باشم هرچند همیشه مشتاقم موفق باشم و خارج از رویام زندگی میکنم. - سایت مورد علاقه ات چیه؟ کیم بوم: Daum, Naver و سایتهای پروتال دیگه چون میتونی اخبار و اطلاعات رو سریع بدست بیاری. - چیزایی که همیشه تو کیفت همراه داری؟ کیم بوم: موبایلم و کیف پولم. - عادت بدی یا بدشانسی داری؟ کیم بوم:یک روز قبل از اولین روز فیلم برداری سریال من نتونستم بخوابم.هرچند زمانی که صبح شد ، من با روحیه خوب انگار که کار انجام شده به مجموعه رفتم.شب بعد اگه من نتونم دوباره بخوابم ،شرایط من بدتر میشه. - زمانی که احساس استرس میکنی چطوری حلش میکنی؟ کیم بوم:زمانی که استرس دارم به دوستام نگاه میکنم.من از استرس دور میشم وقتی با اونهام.مینخندم و صحبت میکنم. - ستاره ورزشی مورد علاقه ات کیه؟ کیم بوم: کریستین رونالدو منچستر یونایتد . - سه چیزی که همراهت به یه جزیره دورافتاده میبری؟ کیم بوم: کنسول های بازی ، دی وی دی پلیر ، و موبایلم. میتونم با دی وی دی پلیرم فیلم ببینم و در جزیره با بازیهای کنسولم لذت ببرم.چرا تلفن همراه میبرم؟یکبار یه CF دیدم که زمانیکه موبایل برای تماس واسه تحویل یک Jjajangmyeon استفاده شد. - اگه یه روز کامل وقت آزاد داشته باشی چیکار میکنی؟ کیم بوم:من میرم به هرجایی که ذهنمو باز کنه و بالا ببره.
 



یافتن عشق ساده نیست. در دوران بزرگسالی قرار میگذاری، افراد مختلف را دسته بندی میکنی و کسانی که خوشایندت نیستند را حذف می کنی. اما بعد ناگهان می بینی که عاشق شده ای. حس شادی و خوشبینی به تو دست می دهد و هیچ چیز نمی تواند شور و هیجان تو را کم کند. اما آیا از خودت پرسیده ای که “او نیز عاشق تو هست یا نه؟” به هر حال نمی خواهی که احساسات و انرژی خود را برای کسی هدر دهی که ممکنست قلبت را بشکند. مسلما”، افراد متفاوت هستند. برخی مردها نسبت به دیگران در مورد احساسات خود روراست تر هستند. شاید در نظر گرفتن رفتار او برای شما خوب باشد، به زبان و حرکات بدنی او توجه کنید و به چیزهایی که می گوید، گوش دهید. این طور وانمود کنید که گویی قطعه های پازل را کنار هم می چینید تا تصویر کامل آن را ببینید.

نظرات شما عزیزان:

ایسا
ساعت18:57---23 اسفند 1390
سلام فاطمه جان اون اسمش هیون جونگه نه هیون جون اگر میخوای بری کره فاطمه باید اسم هارا درست صدا کنی عزیزم راستی عزیزم وبلاگ قشنگی داری بای تا بعد

رها
ساعت22:40---8 فروردين 1390
ااااايول من كه عاشقشم دستت طلا عكسم بذاري بد ني

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط فاطمه 22 آبان 1389برچسب:, (14:22) |